![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har precis hämtat ut ett paket med några nya Amy Butlertyger och ett mönster på en väska från Broarne. Nu är helgen räddad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har precis köpt en ny provdocka
![]() ![]() så nu är jag jätteglad och ska försöka komma igång med klädsömnaden ![]() Köpte den på Blocket för mina julpengar ![]() 1700 kostade den, ganska billigt tycker jag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Igår köpte jag ny symaskin, en Bernina artista 640. Har bara hunnit quilta lite med BSR funktionen (Bernina stygn regulator) på ett lapptäcke.Nu ska jag prova broderenheten, ska bli spännande!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Jag har provat min nya Brothet 3034d idag för första gången! Den går som en dröm!! Så ROLIGT!! ![]() Tänk att det är så spännande med en ny maskin! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja. det är jättekul! Sitter och broderar just nu.Testar ett broderi som finns i maskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har köpt mobilhängen av Jenny Håkansson och idag kom de med posten och var t.o.m. finare i verkligheten. Nu ska jag överraska några med dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Nu ska vi se ... det blev mycket idag:
En chokladkaka (ny Marabou med salt - för söt!!!) En kortläsrae för SD-kort Två påsar möbelvinklar (till mitt stolssnickeri) En låda tomma CD-skivor. Och .. Tre mönster från Burda (beställda från Burdas hemsida i USA): Två vintage V1011 och V2961 samt ett vanligt V8280 (klänning med snygg urringning). |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:02.