![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 | |
|
|
Citat:
)och den är bara sååå kul att sy på+ lätt att trä. Första gången tog lite tid, men andra gången gick det på 2 röda![]() Jag har köpt tre overlock-böcker från adlibris som kom i lådan idag; Sewing with sergers-Gail Brown, The complete serger handbook-Chris James och Serger secrets-Rodale. Passar superbt eftersom jag har dragit på mig en förkylning och orken till att sitta vid symaskinen är begränsad. Ska bädda ner mig i soffan ikväll och bläddra ordentligt i dem. Reccension kommer senare ![]() |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Lite shopping vart det idag, Onoff har rea, så jag var dit och köpte en ny extern hårddisk på 250 GB.Den ska jag ha alla mina broderier på. Nu är det flyttning av broderier till till den nya hårddisken. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Tack Roxie!!
![]() x antal meter tyg i olika varianter har jag shoppat på rea. Tror det handlar om ca närmare 10 meter till olika klänningar till mig och döttrarna plus 13 meter fodertyg till gardiner(fick 7,5 m gardintyg i julklapp med dubbel bredd). Plus ett par mönster från www.sewingpatterns.com och lite fleecefiltar att sy av också. Jisses vad jag ska sy!! Barn och jobb kommer nog att få vänta.. ![]() Bara overlocken dyker upp också.. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:33.

Bara overlocken dyker upp också..
Hybrid-visning