![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#6 |
|
Kwik sew-mönstret som jag sydde efter har inte så djup kupa. Jag förstorade upp det till min storlek, 70H hade jag då, men kupan blev inte tillräckligt djup utan kursledaren "spräckte" kupan och la till i mitten på mönstret, både höjd och bredd om jag minns rätt. Men mönstret blev aldrig bra.
Jag fick ge upp och köpa mina behåar, Primadonna heter de och finns i många storlekar, eftersom jag är smal under bysten men drar stor kupa var det svårt att få tag på. De är dyra men värda sitt pris, de har en söm på sidan av kupan som håller till bysten bra. Men får man tag på ett bra behå-mönster och har tålamod blir väl de hemsydda lika bra som köpta. men tålamodet brister hos mig i det här fallet :-) |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:48.