![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Här brukar jag hitta det mesta jag söker,
http://sykompaniet.se/index1.html sök under tyger och sedan regnklädestyger. Jag har själv beställt neongult härifrån, det är lite tjockare än det man har i reflexvästarna. Jag ska sy överdrag till cykelkorgen av mitt, samt även överdrag till cykelhjälmen. Så slipper allt bli dyngsurt på väg till jobb, då detta tyg även är vattenavvisande.Viktigt att synas när man cyklar . Det kommer bilder här så småningom. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Tack så jätte jättemycket för perfekt tips.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej igen
nu har jag beställt reflex tyg. Får jag fråga vilka mått du har på ditt cykelkorgsöverdraget. Hej då från inger |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hej
jo jag beställde från ovan länk. Först kom jag till samma sida som du skriver. Dyrt för små lappar. Men plötsligt fanns det en sida till med metervara 150 cm bredd 90 kr kolla lite mer på sykompaniets hemsida. Jag tyckte det priset var helt ok. Olika färger också inger |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Då skall jag kika vidare. Tack för hjälpen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej 126341!
Vilken jättefin länk, och jag som söker reflextyg med ljus och lyckta! Hmmm jag kan bara inte hitta detta på 150 cm för 90:- per metern. Har letat runt som en tok, men man blir ju som bekant blind på ögonen först. Har du lust att lägga in sida där du hittade metervaran på här som länk? Jag skulle bli jätteglad för att kunna shoppa reflex på metervaara! Tack på förhand! Katarina |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:30.