![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Det låter som rena drömresan! Ha det så bra och glöm inte sverige..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad roligt!
Jag hoppas att du kan berätta hur det var i Usa när du är tillbaka. ![]() Jag drömmer att gå på en stor quilt-mässa där över. Men jag vet inte ens hur man ska gå tillväga också vill man inte åka själv heller. Lycka till! asa1970 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tror att man ska kasta sig ut. Kolla lite på internationella forum, kolla efter bra kurser, anmäla sig i god tid, köpa biljett och dra.
USA är ett djävla skitland med det är ett av de bästa länder man åka till som turist. Det är civiliserat och välordnat och folket 'over there' gör alltid sitt yttersta för att man ska trivas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
USA Igen
Hej!
Tack för alla inlägg. Jag har varit två gånger som turist på egen hand tills. med min man.En gång i Florida och en gång i Texas. Men nu ska jag åka på egen hand till en vninna jag träffat på en amerikansk quiltsida. Plus att jag träffat henne i Sverige i somras. Numera har vi både mail och skypekontakt. Tyskland |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det är inte utan att avundsjukan i mig firar triumfer. Skulle vilja vara en liten teskedsgumma som fick krypa in i en av dina resväskor och följa med. Ha det så kul och kom hem med många friska kunskaper och idéer.
![]() ![]() Shania |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:45.