![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Tråkigt för dig Elisabet som är sjuk, vi har alltid nåt på gång så nog klarar vi helgen alltid! Vi får dessutum se fram emot nästa vecka istället, så får vi se vad som finns i brevlådan.
Krya på dig och Kram till dig! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Krya på dig Elisabeth.
Ivriga händer hittar alltid något annat att pyssla med ett tag =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Krya på dig, säger jag också och stort tack för allt arbete du har lagt ner på dena swap.
Hälsningar Rae (Hoppas du inte har fått "Miss Piggy Flu") |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Då är det bara att titta i brevlådan om några dagar! Det är så spännande så man spricker... :-)
Skönt att få veta vad som hänt, sjuka kan vi alla bli ibland. Krya på dig, Elisabeth! Ska man lägga ut foto här på rutor man får eller det man gjort?? Eller ska de läggas på ens egen sida? Eller båda ställena? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för att du fixade swapen Elisabeth!
Idag kom det fyra toppenfina block i min brevlåda ![]() Men jag tror att jag missuppfattade det hela lite. Trodde att om jag skickade in 4 block så fick jag fyra från fyra olika tillbaks som det varit i tidigare jul, höst, påskswapar, inte två och två. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Idag fick jag två fina block med julhjärtan i brevlådan!
Ska fota i kväll och lägga upp på min sida! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack! Tack! Idag fick jag också jätte fina jul block. Det var kul att vara med igen i år. Hoppas att alla får en fin jul.
Hälsningar Rae ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:45.