![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag köpte min i affär, SoS symaskiner i Götgatsbacken, de hade specialpris nu på några modeller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har beställt ett helt nytt hus ! Kommer om tre dagar, så nu är det hektiskt och spännande.Behövde ett mer handikappvänligt hus än vårt gamla 9-rumshus, med tvättstuga i källaren och övervåning. Äldste sonen har bildat familj och tar gärna över det gamla.
Skall få riktigt syrum i det nya! Gläder mig som ett barn... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Jag har köpt 20 meter tyg från shophandarbete.se.Dom har sk "lyckopaket", man får 10 meter blandat tyg i ett paket som de har plockat ihop. Det blir liksom en överraskning VAD man får. Denna gången tog jag ett paket i blandade färger+ ett paket svart/vitt och så blev det ännu billigare per meter. Det är alltid sååå spännande att öppna
![]() ![]() Har planer på att sy pyjamas till lill-tjejen och nattlinne till 2 1/2-åringen och passande nog innehöll det ett super-gulligt tyg med glada spöken på som kommer att bli de sötaste nattkläder till fröna ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu har hon handlat igen
![]() ![]() Till mig själv blev den en varm och go mocka-kappa till fyndpris ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
En broderimaskin - Janome 350E - som jag längtat efter i flera år
![]() ![]() Nu trycker jag på uppdateratknappen för postens spårning av paket flera gånger om dagen. I nästa vecka så skall pärlan vara framme. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nya böcker
För någon vecka sedan gick jag med i bokklubben skaparglädje och valde då två böcker om lappteknik.
Verkligen inspirerande. Så har jag köpt ett nummer av quiltmagasinet, och i tyghyllan har det utökats med lite blommigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Idag blev det ett besök på furulunds vilket resulterade i 2 meter quilttyger och ett tremeters måttband
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:37.