![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Hej! De kom i början av månaden ![]() I inlägg nr #44 från den 5 nov så skrev jag följande: ------------8<----------------- 2009-11-05, 21:21 #44 ElisabethS Medlem sedan: okt 2005 Inlägg: 726 Citat: Pysseltant skrev: Elisabeth, jag har precis postat ett kuvert till dig. Så du har det endera dagen. Nu är det bara att vänta, Spännande! / Ingrid och det kom i dag till mig. Jag njuter nu. Ni ska veta vilken inspirationskick jag får när jag får känna och klämma på så vackra handarbeten, och det är är bara början. /ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej, Jag har inte sytt några block
![]() Mvh ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Så tråkigt, Åsa!
Både att du varit sjuk, och att julmarknaden inte gått så bra. (Ska själv vara med på julmarknad i helgen, så jag hoppas det inte "smittar av sig") Synd att du inte har några block med i swappen, du som brukar göra så fina saker. Vi har ju swappat ihop förut, och förhoppningsvis blir det fler gånger. Har alla skickat in nu, Elisabeth? Då har du ditt jättejobb med att fördela alla block. Lycka till! Jag väntar ivrigt på mitt brev... Kram från Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Den som väntar på något gott.....................!
det är SÅ spännande! ![]() Tack Elisabeth, för du kom med en så bra idé! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ett tråkigt meddelande från en sjuk ElisabethS
Jag ligger för ankare nu, Tråkigt inför julen men vad kan man göra mer än att tycka synd om sig själv. Det andra tråkiga är att blocken blir försenade Jag skulle skicka iväg dom i går men brevlådan som alltid haft tömning kl 22inne i Gävle hade flyttat till Konsumhuset vid Rusta och där var tömningen kl 19,00 så en besviken sjukling med sin son fick molokna återvända hem till Älvkarleby ![]() Hoppas ni har något annat ni kan sy på under helgen ifall det kliar i syfingrarna. ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tråkigt för dig Elisabet som är sjuk, vi har alltid nåt på gång så nog klarar vi helgen alltid! Vi får dessutum se fram emot nästa vecka istället, så får vi se vad som finns i brevlådan.
Krya på dig och Kram till dig! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:25.