![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Gulle dej, Elisabeth!
Tack för allt jobb du lägger ner. Dags att börja bevaka brevlådan, alltså. Jättespännande! Kram Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har skickat mina. Tyvärr verkar postgången från Kilafors vara som den är... Jag har sålt flera böcker som tagit välldigt lång tid på sig att nå mottagaren. Hör av dig om det inte kommer något!
Stinab1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Elisabeth, hoppas verkligen att mina block har kommit fram,
Det var ett tag sen jag skickade dem. / Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Hej! De kom i början av månaden ![]() I inlägg nr #44 från den 5 nov så skrev jag följande: ------------8<----------------- 2009-11-05, 21:21 #44 ElisabethS Medlem sedan: okt 2005 Inlägg: 726 Citat: Pysseltant skrev: Elisabeth, jag har precis postat ett kuvert till dig. Så du har det endera dagen. Nu är det bara att vänta, Spännande! / Ingrid och det kom i dag till mig. Jag njuter nu. Ni ska veta vilken inspirationskick jag får när jag får känna och klämma på så vackra handarbeten, och det är är bara början. /ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej, Jag har inte sytt några block
![]() Mvh ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Så tråkigt, Åsa!
Både att du varit sjuk, och att julmarknaden inte gått så bra. (Ska själv vara med på julmarknad i helgen, så jag hoppas det inte "smittar av sig") Synd att du inte har några block med i swappen, du som brukar göra så fina saker. Vi har ju swappat ihop förut, och förhoppningsvis blir det fler gånger. Har alla skickat in nu, Elisabeth? Då har du ditt jättejobb med att fördela alla block. Lycka till! Jag väntar ivrigt på mitt brev... Kram från Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Den som väntar på något gott.....................!
det är SÅ spännande! ![]() Tack Elisabeth, för du kom med en så bra idé! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:54.