![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
... Tänkt lite till. Det är kanske bättre om alla som är intresserade kommer nu första gången, även om det kanske blir lite trångt hemma hos mig? Vore ju kul att träffas och så kan vi ju prata om hur vi ska göra i framtiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det låter bra tycker jag.
Ses om en dryg vecka! /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Jag har precis blivit genomförkyld så jag kommer inte att komma på lördag. Hur som helst så hoppas jag ändå att det blir fler gånger, eftersom jag verkligen sett framåt emot imorgon. Ha det så kul och pyssla roligt!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Åh vad tråkigt Jimipe, men det blir säkert fler tillfällen. Jag skulle gärna ha en syjunta ganska regelbundet (kanske så ofta som en gång i veckan), och så kommer man typ om man kan och har lust.
Vad gäller symaskiner så har jag en vanlig symaskin, en overlock och en täcksömsmaskin. Jag kommer förmodligen att ha fullt upp med handsömnad och mönsterkonstruktion imorgon, och monicka meddelade att hon har liknande planer, så det är kanske inte nödvändigt att släpa hit fler maskiner, om ni inte känner för det. Som det ser ut nu så verkar det som att Monicka och Koi.no.mon kommer. Om det är någon mer som är intresserad så får ni gärna kontakta mig här via sysidan så skickar jag min adress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Så tråkigt att två blev förkylda, krya på er!
Vi ställde in dagens syjunta och försöker igen en annan helg. Jag var lite laddad inför den, men istället fick det bli storstädning i mitt syrum! ![]() /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
BLir det fler?
Hej! Tyvärr missade jag den här tråden, hade gärna varit med annars. Har ni planerat fler tillfällen? Ni får jättegärna säga till mig också då
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Här finns en till som är intresserad av syjunta, bor i norrort dock.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:03.