![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
När kommer mailet?
Bara så att jag vet att min e-post fungerar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hur många är vi som swappr denna gång?
Jag hade redan börjat sy, och några blocka har jag skurit 21*21 cm. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Vi är 10 st som swappar. Bra antal och ung så många som det brukar vara i de swaps jag varit med i.
Citat:
Det blev ju fel i brevet från början. Jag tycker att du kan använda dom, men vi kanske ska höra vad de andra tycker?? /Elisabeth Senast redigerad av ElisabethS den 2009-10-21 klockan 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
För mig är det ok med 5mm sömsmån. Så länge det går att skära ner övriga block till samma mått utan att det blir konstigt eller om alla ska köra med samma? Eller vill de flesta ha 1 cm sömsmån?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
Tvättade alla mina julquilttyger igår för säkerhets skull då jag inte minns vilka som var tvättade eller ej. Om din adress är samma som i höstswapen 2007 så har jag din adress som jag sedan ska skicka till senast 20/11. Måtten 22 x 22 = 1 cm sömsmån runt om. Har jag uppfattat det rätt då? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Hej!
Jag har satt igång att sy idag....kom just på en sak....det måste inte vara två exakt likadana block, eller? Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
Citat:
Jag syr nog samma motiv på mina. Fast man vet ju inte hur det blir när man sitter där vid maskinen och har tygerna som godis i blickan. då kan allt hända ![]() /ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Postat!
Nu har jag skickat iväg mina block. Det var så roligt att sy, så det blev många...
Sykramar från Helena ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
Citat:
/ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:32.