![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
![]() |
#1 |
Medlem sedan: jun 2007
Inlägg: 532
|
grrrr
Vore ju bra om hon kunde kompensera då!
Jag har betalat för mer än 6 veckor sedan...fick efter 2 veckor veta att en del av tygerna inte fanns kvar, hon skulle återbetala. Efter ytterligare en vecka mailade jag och undrade om resterande tyger var skickade och om övriga pengar var återbetalade. Fick till svar att det skulle ta 2-3 dgr innan pengarna syntes och att paketet skulle gå imorgon. Detta var den 22 september!!!! Nu har jag mailat tvåggr och undrat var mina tyger är!!! Jag får inga svar! Nu vill jag bara ha mina tyger eller mina pengar- kommer aldrig mera att beställa därifrån, hur fina tyger hon än har. Fruktansvärt dåligt kundbemötande att inte ens svara på mail! Jag struntar faktiskt i om det är syfestival eller liknande. Detta ärende är så pass "gammalt" att det borde vara väldigt viktigt! Inte så ofta jag verkligen blir jättearg på företag men nu är jag det! Ska man behöva polisanmäla för att få sina pengar alt tyger?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 37
|
Citat:
Jag har äntligen fått tygerna och de är jätte fina MEN jag kommer aldri att beställa därifrån igen. Tyvärr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 28
|
Jag har fått beskedet att jag ska få kompensation för den långa väntan, men jag har fortfarande inte fått några tyger.
Hon verkar ha problem med mejlen, så försök nå henne via blogg eller telefon. om/när jag får mina tyger... Tyvärr kommer jag nog inte beställa igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
|
Förstår hur ni har det, måste vara riktigt irriterande när det händer igen och igen.
Jag har beställt några tyger den 23:e September från en Etsysäljare. Tygerna kom aldrig och nu visade det sig att säljaren höll på att flytta och tygerna låg i flyttlådor någonstans. Då blev jag förbannad och tänke att om man vet att man flyttar ska man minsann stänga shopen under tiden. Eller ha bättre organiserat med noggrannt märkta lådor! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 28
|
![]() Nu har jag haft kontakt med MjukaTyger igen.
Jag beställde där ifrån främst p.g.a två tyger som jag ville ha. Nu visar det sig att det ena är helt slut, och det andra antagligen också är slut. Hon ville betala tillbaka för de tygerna, men jag mejlade och förklarade att jag ville avbeställa allt. Jag hade beställt dessa två tyger och tre tyger till, som matchade. När de två första tygerna inte finns så känns hela beställningen onödig! Det som stör mig mest, är att jag bortsåg från det jag läst här, och inte beställde från de företag jag brukar. Då hade jag haft mina tyger nu, och jag hade sluppit bli sur. Nu återstår bara att se om jag kan få ångra mitt köp som jag bad om... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:35.