![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |




|
![]() |
#1 |
Medlem sedan: mar 2009
Inlägg: 46
|
Aldrig kul att vänta på tyger, men Anna har faktiskt gått ut med att leveransera är längre just nu då hon har mässor varje helg. Man kanske får ha i bakhuvudet att det är ett enmansföretag ibland med. Man kan inte jämföra det med stora tygbutiker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 37
|
Det är väl kul att vänta på tyger, bara det inte ta lång tid innan man får de.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem sedan: aug 2008
Inlägg: 20
|
Fast JNY är också ett enmansföretag och där är det aldrig några problem!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem sedan: mar 2009
Inlägg: 46
|
Tycker ändå det är fel att kasta så mycket skit på Anna hela tiden. Visst har det varit mycket strul men det har haft sina anledningar och dessutom brukar hon alltid försöka att kompensera när något går snett. Jag tycker vi ska vara tacksamma att hon finns och tar fram otroligt fina tyger åt oss, marknaden är ju inte direkt jätte stor för mjuka barntyger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 714
|
Såg tygerna på Syfestivalen. Det är otroligt fin kvalitet och bra pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem sedan: jun 2007
Inlägg: 532
|
grrrr
Vore ju bra om hon kunde kompensera då!
Jag har betalat för mer än 6 veckor sedan...fick efter 2 veckor veta att en del av tygerna inte fanns kvar, hon skulle återbetala. Efter ytterligare en vecka mailade jag och undrade om resterande tyger var skickade och om övriga pengar var återbetalade. Fick till svar att det skulle ta 2-3 dgr innan pengarna syntes och att paketet skulle gå imorgon. Detta var den 22 september!!!! Nu har jag mailat tvåggr och undrat var mina tyger är!!! Jag får inga svar! Nu vill jag bara ha mina tyger eller mina pengar- kommer aldrig mera att beställa därifrån, hur fina tyger hon än har. Fruktansvärt dåligt kundbemötande att inte ens svara på mail! Jag struntar faktiskt i om det är syfestival eller liknande. Detta ärende är så pass "gammalt" att det borde vara väldigt viktigt! Inte så ofta jag verkligen blir jättearg på företag men nu är jag det! Ska man behöva polisanmäla för att få sina pengar alt tyger?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem sedan: sep 2009
Inlägg: 37
|
Citat:
Jag har äntligen fått tygerna och de är jätte fina MEN jag kommer aldri att beställa därifrån igen. Tyvärr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem sedan: mar 2005
Inlägg: 28
|
Jag har fått beskedet att jag ska få kompensation för den långa väntan, men jag har fortfarande inte fått några tyger.
Hon verkar ha problem med mejlen, så försök nå henne via blogg eller telefon. om/när jag får mina tyger... Tyvärr kommer jag nog inte beställa igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:04.