![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Jättebra initiativ, Elisabeth!
Jag är med! Tiden är alldeles utmärkt. Det får absolut inte bli försenat, för man ska hinna göra något av blocken också. Och åtminstone jag hinner inte göra det veckan före jul... Kom igen alla gamla och NYA swappkompisar! Det här är kul ![]() Kram Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Härligt att du vill vara med Helena.
Men var är alla ni andra quiltare? För visst är det roligt att byta quiltblock med varandra. Själv blev jag så otroligt inspirerad av att se vad ni andra gjort för varianter. Det är bättre än att läsa en bok i ämnet faktiskt. Här har man ju modellen in live. Man kan känna, klämma och ev lära sig lite hur en teknik är gjord i. Vilka färger som passar ihop och framförallt. Att "vi kan" i hela vårt avlånga land. Så häng med alla ni som gillar att sy i lappteknik. /ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag hänger på jag oxå / Ingrid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Ingrid och välkommen i JulSwapen
/ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag är med!
Stinab1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hej Stinab1 och välkommen med i JulSwapgänget. Vi har så roligt och det är så fina arbeten som skapas av de som brukar vara med i de här Swaparna.
Ni andra som brukar vara med. Var är ni? Ta och häng på nu, både gamla och nya. /ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() En vecka kvar innan anmälningstiden går ut:
Ju fler vi är, desto större variation blir det. Och du gör ju bara så många (eller få) block som du vill. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:52.