![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
utmärkt svar och tack så mycket.
Mössan är nu klar, men till min besvikelse så blev den på tok för liten, haha, men jag tyckte resultatet va bra för att vara första gången jag stickar på strumpstickor och dessutom gör flätor som jag aldrig gjort förut utan nyligen lärt mig att göra. Så nu har jag en liten söt bebismössa drallans och vet inte va jag ska göra med den. jag kommer att lägga upp en bild på den tillsammans med en beskrivning på hur jag gjorde den, ifall någon annan skulle vilja göra en liknande. Jag vet ju nu hhur jag ska göra, nu ska ja bara lägga upp rätt antal maskor. Det är så svårt att komma på eget, men första upplägget jag gjorde la ja upp 44 maskor på var sticka och tyckte det såg så stort ut. ja nu blev de ju 28 på var sticka o det blev för litet. haha Ahja, tack för svaret jag fick! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:33.