![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Min kasse har också kommit fram och befinner sig redan på dagis.
![]() Superpraktisk och rejäl, hade aldrig kommit på den lösningen på kasse själv. Kassen har ordentliga mått men blev nästan överfull ändå idag - ytterkläder, extra ombyten, matlåda m.m. Kanske ska jag se till att fixa en live-bild från dagis på kassen - det är ju kul att se den "in action"! Ååå - glömde lägga till - handtagen på kassen och höjden på dessa passar också perfekt i kombins krokar bak i bilen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
här går man å är så nyfiken
jag väntar på att alla skall visa upp sina kassar,
tror vi är bara två som fotat och lagt ut här. eller har jag missat så de ligger någon annanstans? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har fått för mig att det skulle finnas någon särskild plats/mapp att lägga dessa i, annars hade det varit mer logiskt att man fotade kassen man själv sytt men skickat iväg - om bilden ska ligga bland de egna fotona alltså.
Kan dock ha fattat detta helt fel eftersom jag är gröngöling i Swap-världen. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
stinab1: har du något förslag på hur vi ska göra?
Saxat från Sysidans "hjälpsidor": "Bild och albumregler Bildalbum på Sysidan är enbart till för att visa sina egna sydda/broderade, stickade, virkade kreationer eller andra tekniker inom mjuk slöjd." "Bilder på sina husdjur, familj eller annat kan med fördel läggas i fritt forum." Vad tror ni om "Fritt forum" då? Kan det vara något ifall det är några som glömde fotografera vad de skickade iväg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bilderna går ju förvisso att lägga direkt i den här tråden också men jag vet inte om det är OK.
Skickar en fråga till moderator. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Tack för den fina kasse som jag fick idag av Åsa! Å en gottepåse dessutom!
![]() Skall fota så fort som möjligt och lägga upp den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu har jag lagt upp bild på kassen jag fick av Carina59 i swappen.
Fick vänta in min kamera, därför dröjde bilden - jag hade först inte fattat att vi skullel ägga ut den vi fick,jag hade fotat den jag skickade...nåja, nu ligger den ute,fast i mitt album, jag har ju skrivit att det är Carina som gjort den. /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:53.