Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-10-01, 05:43   #10
LoveT LoveT är inte uppkopplad

Citat:
Heimlaga skrev: Visa inlägg
Jag funderar i bland när jag ser alla dessa webshopar med hemsydda barnkläder, som jag ofta tycker är väldigt dyrt prissatta, om det verkligen blir så mycket sålt? Säkert en del till vänner och bekanta, men hur många hittar dit annars?
Jag tycker det är så svårt att sätta priser. jag försökte titta runt på andra sybloggar för att hamna på en rimlig nivå. Inte för högt eftersom jag är ny men inte heller för lågt eftersom jag ju vill ha något för mitt arbete och inte bara för materialet.

Underligt nog är det de med högst priser som verkar sälja bäst. Då handlar det om upp till 650 kr för jacka och 195-225 kr för byxa eller tröja.

Jag fick tipset att höja mina priser men jag har inte sålt något för det så nu ska jag sänka dem igen.

Hellre liten eller ingen vinst och att mina kläder blir köpta och använda än att allt bara blir liggandes. Så ser jag på det nu iaf.

Att sy barnkläder verkar inte vara något man ska tro sig tjäna pengar på. Jag gör det främst för att det är skoj och trevligt att syssla med. Även om jag iofs har drömmar om att folk ska fråga efter och känna till "Oggatoj".
LoveT är inte uppkopplad   Svara med citat

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:52.