![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag gör våååååååågen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() ![]() Men än vet jag inte hur jag får in andra broderier på usb-minnet. Det löser sig nog |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Att lägga in på usb-minnet var inga problem.
Nu provar jag ett broderi igen, Attans också, jag har inte hunnit mitt "morronpyssel" än |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad roligt det är med en ny maskin! Man vill ju bara sitta och greja med den hela tiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Lycka till med din nya maskin!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Grattis Dahlia till din maskin. Glöm bara inte att äta emellanåt Det hände mig.
![]() ![]() Jag har handlat. Gjorde ett fynd i lördags. Var på rea och köpte quilttyger med 70% rabatt. Det blev 48:-/m. Nu har jag ett ganska stort lager att ta av till mina projekt. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack!
![]() Maskinen har broderat hela dagen. Grattis till tyg-fynden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Dahlia, GRATTIS till den nya maskinen!
Jag var på Syfestivalen i Borås i fredags och köpte mjölkgarn, ett underbart mjukt och skönt garn. Har stickat ett par strumpor till maken, han älskar dem, ska sticka några par till. Det får nog bli några till mig också, köpte 10 nystan. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:20.