![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Idag hoppas jag att maskinen kommer.
I morse var jag iväg till Jysk och köpte ett datorbord. Min vän Sobela hade tipsat mig om just det bordet, att ställa Topazen på. Nu är det monterat och klart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Håller tummen att bordet får en toppinredning idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det verkar vara ett bra bord med lite hyllor och hjul.
Här blir det tyvärr inga nya maskiner, men igår blev det en frukost-TV som vi får koppla in i helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Daaaaaahlia!! Har din maskin kommit? Du är så tyst och jag hoppas att det beror på att du sitter och leker med maskinen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Jag ringde igår, och då hade de fått ett kollinummer, men tydligen har den inte kommit till butiken än! Som det verkar just nu, blir det ingen förrän tidigast på måndag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Blä. Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge.
![]() Själv köpte jag 2½ kg kantareller för 100 kr på torget igår kväll. De skulle precis stänga sitt stånd och slängde nästan kantarellerna efter oss. De brukar inte vara så fina och var inte det igår heller så det blir lite svinn men det man man ta när det är såpass billigt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ja, väntan kan bli lång,, sablars också
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:26.