![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Nu har jag skickat....
....men jag har inte skrivit ett ord som följer med väskan. Tänk så dumt det kan bli. Men det ordnar sig säkert i efterhand. Jag kan ju maila henne. Jag har sytt 4 lika dana väskor till och har fortfarande kvar lite tyg. Tyget är en gammal gardin som min syster köppt på Emmaus för en tia. Fodret är en rest bit från min svärmor. Så matrialet blev super billigt. jag tycker det är jätte roligt att sy väskor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
OOhh Vilken fin eko-kasse jag fått idag
Tack så mycket för väskan Eva (wowa)
Den är ju jättefin å jag blev så glad för den å de söta detaljerna som var med oxå. Jag fotar den sedan och fotot kommer den 28 september då som de är skrivet här. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu är min väska i postens händer! Hoppas de sköter sig så den kommer fram i morgon.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Min kassse postar jag i morgon, jag min klant glömde köpa en grej som är väldigt viktig för väskan/kassen. Hade inget gammalt kvar hemma. Så ska den fotas med. Och jag ska hitta adr till min swap kompis också
![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag blev lite sen med min kasse och har inte postat den än. Det blir troligtvis först på måndag.Jag har mailat min mottagaren som tyckte att det var helt ok. Ser fram emot att få se alla fina kassar nästaa vecka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu har jag fått min kasse. Den var fin!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Får skylla på min mamma tror jag
![]() ![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack Ploppan!
En jättefin kasse kom till mig idag! Veckan kan inte börja bättre
![]() Kram Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
nu har min kasse kommit hit, jättefin , tycker om färgen och lilla musen den är sydd av 11 åriga Ylva som heter lilla pandan på sysidan många tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:30.