![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Har också många déer i huvudet och har plockat fram lite prylar för att se om de kan matcha dem!
Tycker det är ganska kul med planeringen,faktiskt... ![]() /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Skäms nästan för att berätta det
![]() Den är i bomull i en läcker färg med lite mönster på. Lagom stor att både bära hem mat i eller att bära med mig vantstickning i. Det som jag gillar är att den har blixtlås, så allt finns kvar och den liksom känns inte så stor. Exakt lagom för 2 mjölkpaket på bredden är den! Jag fick en massa roliga väskidéer från den och från den fina virkade handväskan jag köpte på Myrorna. Den är ju gjord i propylengarn, som jag efterlyste här på Sysidan, men det verkar inte gå att köpa. Men det är ingen brådska med det, förr eller senare ramlar jag väl på det. Tills dess blir det symaskinen som går varm! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
?
Jag har sytt en väska, men den blev liten, så jag vet inte om jag ska skicka den ....eller sy en till. Jag tycker själv den blev jättefin. Det får plats 3 l mjölk. Får se hur jag gör.
//wowa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag hoppas verkligen att min symaskin är lagad snart för annars blir det lite knepigt att få kassen klar i tid. Men det är ju några dagar kvar så jag borde nog fixa det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Undrar om ni som skickat iväg era kassar skriver vem den är ifrån? Iofs brukar jag skriva avsändare på kuvertet...jag är bara nyfiken på hur ni gjort?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har talat om vem jag är, både epostadress och den "vanliga". Man vill ju veta vem man ska tacka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
eco
Nyss Skickade jag iväg min swapkasse ,den har ju legat klar länge. skrev mitt namn & adress som avs, glömde nog e-postadressen, men den finns ju på här på sysidan ändå i min profil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:17.