![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Nu har jag hittat den på symaskinswebbshopen för 3395:- och dessutom fraktfritt. Vill ha, vill ha och sambon tycker jag ska slå till så snart är jag nog med overlock - hurra!!!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Vilket bra pris, då är det ju bara att slå till!
![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Så nu har jag gjort det.....
Beställt en Husqvarna s15 från symaskinswebbshoppen, ångesten och glädjen är total. Har precis legat 4 dagar pall i sängen i svininfluensan så jag tyckte väl att detta kunde vara en överlevnadspresent ![]() Inget är som väntans tider.... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
jag har också köpt en s 15 i dag. Har inte provat ännu men hoppas bli lika frälst som alla andra. Hoppas nu bara att jag kan lära mig använda den!!!!!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Var köpte du din mojmoj och vad fick du betala? Ska man ju kanske aldrig kolla såhär i efterhand men man är ju nyfiken. Klart vi lär oss våra nya maskiner, det skulle ju finnas en dvd med instruktioner med i kartongen och så har vi ju alltid våra syvänner här på sidan som får stå ut med alla dumma frågor
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Köpte min på BG sycenter i Malmö. Skulle kosta 4000 men fick den för 3295 eftersom man kan beställa den för det i Webshopen. Gillar den, går som ett spjut och fint blir det men har inte lyckats byta söm ännu
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Jag har en s15, haft den sen i maj. Är mkt nöjd med den med tanke på vad den kostade (3295:-). Det enda jag haft problem med är att om trådrullen sitter för löst så blir sömmen jättekonstig. Men lite Gladpack runt trådhållaren löser det mesta...
. Trådspänningen stämmer inte riktigt heller med rekommendationerna men det är ju bara att prova på det tyget man skall sy i just då så brukar det ordna sig.Vilken söm är det du inte kunnat prova? Jag kanske kan hjälpa dig om du vill. MVH Nina |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:37.

Hybrid-visning