![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Å inte kan jag stava heller hihi men sånt är livet.
![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
nu
Nu är oxå min eco-kasse sydd klar idag, Både sambon och dottern fick sig ett gott skratt åt min kasse.Så jag hoppas mottagaren tycker detsamma.Blev en kasse så man kanske tycker det är roligare att handla mat.
skall skicka den till den swapkompis jag fick. Foto kommer här sedan här efter det datum som blev sagt. Fler som sytt sina kassar klara ? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Har inte börjat sy än...
men tyget är valt.....jag tycker det är jättefint.....ska bara grunna lite på modellen.......för det är ju viktigt att det blir rätt....jag vill ju att min swappkompis blir nöjd.
//wowa |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Hej!
Jag vill också gärna vara med! Men det kanske är försent?? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Min kasse har också kommit fram och befinner sig redan på dagis.
![]() Superpraktisk och rejäl, hade aldrig kommit på den lösningen på kasse själv. Kassen har ordentliga mått men blev nästan överfull ändå idag - ytterkläder, extra ombyten, matlåda m.m. Kanske ska jag se till att fixa en live-bild från dagis på kassen - det är ju kul att se den "in action"! Ååå - glömde lägga till - handtagen på kassen och höjden på dessa passar också perfekt i kombins krokar bak i bilen! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
här går man å är så nyfiken
jag väntar på att alla skall visa upp sina kassar,
tror vi är bara två som fotat och lagt ut här. eller har jag missat så de ligger någon annanstans? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Jag har fått för mig att det skulle finnas någon särskild plats/mapp att lägga dessa i, annars hade det varit mer logiskt att man fotade kassen man själv sytt men skickat iväg - om bilden ska ligga bland de egna fotona alltså.
Kan dock ha fattat detta helt fel eftersom jag är gröngöling i Swap-världen. ![]() |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
stinab1: har du något förslag på hur vi ska göra?
Saxat från Sysidans "hjälpsidor": "Bild och albumregler Bildalbum på Sysidan är enbart till för att visa sina egna sydda/broderade, stickade, virkade kreationer eller andra tekniker inom mjuk slöjd." "Bilder på sina husdjur, familj eller annat kan med fördel läggas i fritt forum." Vad tror ni om "Fritt forum" då? Kan det vara något ifall det är några som glömde fotografera vad de skickade iväg? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Bilderna går ju förvisso att lägga direkt i den här tråden också men jag vet inte om det är OK.
Skickar en fråga till moderator. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
är så osäker på vilken bild jag ska lägga upp så nu har jag lagt upp båda kassarna på min sida
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Å min bild fick förskräckliga blå-stick när jag försökte lägga upp den på Sysidan. Såg bra ut i AcdSee men inte när den var uppladdad. Måste forska vidare i färgprofiler eller redigera den i Photoshop...fast just nu är jag på jobbet....
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:32.

Hybrid-visning