![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag brukar köra copy-paste. Här har du tecknet om du vill använda dig av den metoden.
ø Om du skriver i Word så har jag för mig att det finns något verktyg som låter en skriva en massa olika tecken men då måste man in i verktyget. Jag kan leta om du vill men copy-paste är nog enklare. Om du ska ha norskt ø på tangentbordet måste du nog ändra tangentbordets uppsättning, alltså ändra inmatningsspråk till norska, i alla fall i Windows. Möjligen kan man slå någon tangenkombination och få fram ø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Håll ner Alt och tryck 0216 så får du
Ø Håll ner Alt och tryck 0248 så får du ø Senast redigerad av Sophia den 2009-07-24 klockan 15:24. Anledning: tillägg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Här ser man vilka siffror man använder för alla möjliga tecken.
http://www.asciitabell.se/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Tack !!
Skriver en adress på en faktura. Att hålla ner Alt och skriva 0216 gick inte. De sa bara pling pling pling men kopiera gick naturligtvis. Varför tänkte jag inte på det ![]() Tusen tack igen /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:06.