![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag hoppas att vi kommer iväg. I så fall blir det kanske om 1 eller 1½ vecka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu har jag varit där! Det var värt resan, särskilt som vädret var kalas och vi kunde promenera vid kanalen och sedan äta god lunch.
![]() Jofotex hade hur mycket tyger som helst. Jag blev helt överväldigad och hade svårt att sortera ut om det var något jag ville ha eller inte. Jag hittade några tyger som jag tyckte om men det mesta var ointressant. Jag hade behövt flera timmar inne i butiken för att hinna gå igenom tygerna och kanske hitta något mer. Jag har fullt på mina hyllor så nu slår köpstoppet till igen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Roligt att du tyckte det var värt en utflykt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
hej!
var där nu i slutet på juli för första gången, men tyckte då att det var mycket som var slut som jag sökte och skulle ha.Annars mycket service inriktad och trevlig personal. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:50.