![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
rapport
tisdag så regnade det mest hela dagen, så det kom ca60 pers, ingen fikade men de handlade för ca en tusenlapp.
Det är jag nöjd med Onsdag sken solen och det kom 130 pers och dom handlade för nästan 2000 kr broderade. jätte nöjd med det.. och mångade drack kaffe. Broderade disktrasor sålde bäst, så just nu så går maskinen för fullt med att brodera disktrasor. Idag torsdag öser regnet ner, så jag antar att det inte kommer så många. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Så himla kul för dig att det gått bra men så gör du också fina saker |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad kul att det går så bra Hoppas att det blir klirr i kassan idag med.Du har vädret på din sida inte för mycket sol för då är det väl badstrande som lockar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Grattis till fina säljresultat. Hoppas att det håller i sig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vad roligt att det har gått så bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
7 dagar i rad var tufft, men nu så är veckan slut och jag är mer än nöjd sålde för ca 12 tusen och ca 600 pers var och tittade på vad jag syr och broderar. Broderade disktrassor var det jag sålde mest av, men även kepsar, handukar och trasmattor sålde bra. Fick en del beställnings jobb. Får ta mig en funderare på om jag ska vara med nästa år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det var roligt att det gick så bra. Men du är ju duktig så folk måste vara glada att de får handla av dej Nu har du ett helt år på att ladda upp för nästa runda.Glada tillrop från Gunilla S
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:15.