![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
Forumvärd
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 1 011
|
ichigo, det är inte bara du.
Jag stör mig också på det och får också problem att fokusera, och jag vet att många andra har sagt det samma... Ibland önskar jag att annonsörer kunde läsa och prata med de som ser annonserna så att de insåg att det faktiskt är bra att anpassa sig efter vad som faktiskt gör annonsen intressant, och inte bara uppmärksamhetskrävande. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: aug 2006
Inlägg: 617
|
ja jag håller med, sidor med för mycket blinkande reklam struntar jag oftast i helt och hållet och söker mej till andra...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem sedan: feb 2005
Inlägg: 3 988
|
Kanske Sysidan kan ta åt sig den här önskan från oss medlemmar och ha policy för annonsörer att inte ha animerade reklam? (eller om pengar talar: ta dubbelt så mycket betalt för animerade reklam)
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem sedan: dec 2005
Inlägg: 714
|
Adblock Plus använder jag, i Firefox. Det är jättebra, annars skulle jag inte stå ut med alla annonser! Klarar inte alla dessa intryck trots att jag inte har koncentrationssvårigheter.
![]() Vet inte om det är det du använder, Ichigo? I mitt går det ialla fall att lätt ställa in av/på för en viss sida och/eller en hel sajt, t ex Sysidan. Sen kan man med några enkla knapptryckningar lägga till egna blockerande filter. Satte just blockad på en speciell reklamruta överst till höger som rör sig, det är det jag inte gillar att titta på: http://www.sysidan.se/clam/www/image...ingsysidan.gif De andra annonsrutorna vill jag ha kvar! ![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:26.




Jag stör mig också på det och får också problem att fokusera, och jag vet att många andra har sagt det samma... Ibland önskar jag att annonsörer kunde läsa och prata med de som ser annonserna så att de insåg att det faktiskt är bra att anpassa sig efter vad som faktiskt gör annonsen intressant, och inte bara uppmärksamhetskrävande.


Hybrid-visning
