![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#9 |
|
Virkade korgar och mattor
Ok, Jennie! Jag missade det totalt. Som sagt inga blygsamma priser där inte. Med tanke på allt man syr och pysslar med och knappt får betalt för materialet, funderar just vilka de är som köper dessa saker. Materialet är ju inte dyrt till dessa, måste vara vanlig singeljersey, gamla t shirts el liknade. Måste ju även gå att använda plastkassar el. liknande.
Jag syr numer mest lapptäcken och med tanke på fantasipriserna på tygerna hemma i Sverige så kan man ju inte sy och sälja. Här i Canada köper jag lapptäcks tyger från 30 kr till 120 kr metern. Dessa tyger importeras även hit till Canada med skatt och tull. Så nu ska jag köpa singeljersey och klippa remsor och virka korgar, jippii! |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:36.