![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#8 |
|
Ja, i göteborg är de då inte lätta att hitta, och jag lovar, jag har varit inne på varenda affär som säljer sybehör/tyger. Minst. (Ja jag har varit inne på alla dessa butiker som tipsades om här tidigare, t.ex. Knapp-Carlsson, Åhlens-butikerna, ett antal Jysk-butiker etc). Men det kanske är bättre i Stockholm?
Första gången jag såg sådana var på en monter på syfestivalen i Göteborg (mässa), blev så förtjust att jag bad en amerikansk vän att köpa 5 flaskor åt mig på raken! Mycket billigare också, därborta kostar dessa ca 15-20 kr, medan den på mässan kostade 39 kr. Om ni vill be butiker ta in Fray Check, så kanske är det värt att notera att den jag köpte på mässan är tillverkad av Gold Zack (eller snarare omförpackad av dem eftersom flaskan är densamma som i USA) så de vet varifrån de kan beställa den. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:16.