![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#7 |
|
Jag kan mycket väl tänka mig att lämna in min maskin för service på samma ställe igen. Jag har inget att anmärka på om själva servicen/arbetet. Maskinen fungerar bra.
Men jag kommer att vara mycket mer noggrann med att få specificerat vad som ingår i grundservicen och inte godkänna ett så högt belopp som "tak". Svårt det här... då man vänder sig till en fackman för att man saknar kunskaper... då är det också svårt att bedöma vad som är nödvändigt arbete eller ej. Jag skulle verkligen önska att den som utför servicen såg på maskinen som "sin egen" och behandlar den därefter. Justerar det som är nödvändigt och ger tips om vad man ska se upp med för att förebygga framtida problem... kan vara ett bra sätt att få återkommande kunder ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:49.