Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-06-08, 08:13   #7
Kerstinmargareta Kerstinmargareta är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: jun 2009
Inlägg: 9
Jag kan mycket väl tänka mig att lämna in min maskin för service på samma ställe igen. Jag har inget att anmärka på om själva servicen/arbetet. Maskinen fungerar bra.
Men jag kommer att vara mycket mer noggrann med att få specificerat vad som ingår i grundservicen och inte godkänna ett så högt belopp som "tak".
Svårt det här... då man vänder sig till en fackman för att man saknar kunskaper... då är det också svårt att bedöma vad som är nödvändigt arbete eller ej. Jag skulle verkligen önska att den som utför servicen såg på maskinen som "sin egen" och behandlar den därefter. Justerar det som är nödvändigt och ger tips om vad man ska se upp med för att förebygga framtida problem... kan vara ett bra sätt att få återkommande kunder
Kerstinmargareta är inte uppkopplad   Svara med citat
 

Ämnesverktyg Sök i detta ämne
Sök i detta ämne:

Avancerad sökning
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Sysidan.se är byggd med CommunityLib från Mainloop Personuppgiftspolicy
Annons