![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#30 |
|
Jag har faktiskt aldrig varit med om att använda midjeband i teaterkorsetter, däremot används ju såna ofta inne i klänningar.
Vill man ha det verkar Leningrads metod vettig! Jag har nu grävt fram min kurspärm om korsetter, bara för att kunna glädja er! ![]() Jag håller på att läsa den, den är från tiden före internet, alltså stenåldern. Minns att man då fick uppenbara sig personligen på en adress i London för att kunna köpa material eftersom de vägrade skicka till utlandet (!). Själv skulle jag vilja sy en underbyst-korsett (eller midjekorsett) för att få in midjan lite. Min "graviditet" försvinner ju aldrig verkar det som ![]() Kanske Leningrad kan ge några bra råd om det? Ska jag använda en rak planschett eller skedplanschett? Var köper man material bäst? |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:58.