![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej
Här kommer bild på min pingla http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=56265 Detta var skoj det var första gången jag var med på något sånt här. Blev lite strul med postning och bilden. Pinglan blev klar tidigt som tur var. Jag fick en dotter den 5 maj och sen räckte inte tiden liksom inte till. Tack Hagabrodyren för den underbara pinglan. ![]() Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu har min pingla nått sin mottagare, Katti, och bilden finns här
http://www.sysidan.se/albums/viewpic...D=56302&set=lp Men till Åland har det inte kommit någon pingla till mig ännu, men hoppas ännu i morgon. Håller tummarna och hoppas det hjälper. Posten tar verkligen tid på sig, men jag vet att det har hänt förut att brev har kommit fram efter flera dagar eller t o m veckor på avvägar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Agnetha hör av dej till mej för det var jag som skickade till dej om du inte får den på fredag. Då kommer den troligen inte fram. Vi har tidvis problem med posten. Viktiga räkningar och brev bara "försvinner".
Jag gör en ny till dej och hoppas att någon usling på posten skäms. Gördis |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
hejasn
pga data krongel har jag inte kunnat skriva tidigare. min partypingla har kommit fram och jag är helnöjd. tack så mycke emilia mvh helene |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
Emilia om du inte fått din pingla på måndag var snäll och hör av dej till mej så syr jag en ny till dej genast. Klart att du skall ha en pingla lika fin som den jag fick. Gördis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Oj, oj, det verkar ju jätte dumt att du ska behöva sy en ny bara för att posten ställt till det. Jag har fortfarande inte fått någon pingla, men jag väntar o ser kanske dyker den upp på måndag
![]() Tack litensotnos för att du hörde av dig, jag har verkligen varit orolig att inte din pingla heller skulle komma fram. Men nu ska jag genast ta o ladda upp bild på den. http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=56358 Senast redigerad av emilia den 2009-05-22 klockan 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
NU har pinglan kommit fram till Åland. Tack Merja!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Min Pingla till Emilia har kommit bort!!!
Jag har mailat henne och hon kommer att få en ny av mej. Det var bara roligt att göra. Hon kommer att resa bort dock så jag kommer att få lång tid på mej att göra en så den kommer att bli extra fin (hoppas jag att hon tycker i alla fall!) Gördis |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:52.