![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Så han trodde alltså det var typ ogräs och ok att klippa ner. Suck.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har en röd stor gullviva i gräsmattan och min man är så blid så han rundar den. Älskar honom för det!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det gör jag... men min pappa hänger löst. Han var kattvakt och ville ha lite pyssel ute så jag instruerade honom vad som var ogräs och inte. Varsågod att rensa sa jag och åkte. När jag kom hem var ogräset kvar men det andra borta.... inte skratta jag precis. Han får ALDRIG mer rensa hos mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
På tal om att få hjälp i trädgården. Min svärfar kom ut till oss för att hjälpa till med att bekämpa mossan i gräsmattan. Jag visste sen tidigare att han är ganska vild när han går fram med mossrivaren så jag byggde upp små staket kring mina gullvivor innan jag stack till jobbet. När jag kom hem på eftermiddagen var gullvivorna spårlöst försvunna och jag träffade en irriterad svärfar som undrade varför "barnen" hade byggt upp en massa skit i trädgården. Han var inte min favorit just då, men nu har han lärt sig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ååh.. att han inte ens fattade. haha!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:52.