![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hoppsan så slarvigt av mig
![]() ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Yes yes yes! Idag låg det en jätte fin pingla i min brevlåda.
![]() Tack Marie! /Jossie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ingen pingla?
Du som inte ännu har fått någon pingla, hör av dig till mig via mail!
/Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har inte hört något från min mottagare! Vet du något Merja?
Gördis |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hej
Här kommer bild på min pingla http://www.sysidan.se/albums/viewpic.htm?ID=56265 Detta var skoj det var första gången jag var med på något sånt här. Blev lite strul med postning och bilden. Pinglan blev klar tidigt som tur var. Jag fick en dotter den 5 maj och sen räckte inte tiden liksom inte till. Tack Hagabrodyren för den underbara pinglan. ![]() Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu har min pingla nått sin mottagare, Katti, och bilden finns här
http://www.sysidan.se/albums/viewpic...D=56302&set=lp Men till Åland har det inte kommit någon pingla till mig ännu, men hoppas ännu i morgon. Håller tummarna och hoppas det hjälper. Posten tar verkligen tid på sig, men jag vet att det har hänt förut att brev har kommit fram efter flera dagar eller t o m veckor på avvägar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Agnetha hör av dej till mej för det var jag som skickade till dej om du inte får den på fredag. Då kommer den troligen inte fram. Vi har tidvis problem med posten. Viktiga räkningar och brev bara "försvinner".
Jag gör en ny till dej och hoppas att någon usling på posten skäms. Gördis |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:38.