![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag tänker så här angående garanti.
Anledningen att den gäller ett par år i början av maskinens liv, är att den inte brukar gå sönder då. Om den ändå skulle göra det, kan man lämna in den på verkstad i sverige och betala själv, eller skicka över den. Eller så tar man den trasiga maskinen som förevändning för en liten semester till england, och tar med den på flyget. Ryanairs flygbiljetter kostar ungefär lika mycket som frakt för maskinen enkom ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Jag har just hämtat mitt paket från Sewing Machines, en Janome My Look 644! Det tog totalt 6 dagar från att jag la in beställningen till att den kom hit! Jag spanade in den i butiker här i hemma då priset låg på ca 5000kr. Köpte den för ca 3000kr, frakt tillkom med ca 400kr men då fick jag dessutom 12st koner overlock tråd á 5000y, en smart bag att ha den i, en adaptor till eluttaget plus 5 saxar. Jag är jättenöjd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:07.