![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jättebra! hoppas att det funkar bra också senare.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
För någon veckan sedan vann jag en auktion på Tradera, på en strålkastar-insats till min Pärla!
Jag fick den för 131,- Säljaren var mycket tillmötesgående så jag fick även köpa den andra, jag betalade 250 kronor för bägge tillsammans + 138,- i frakt. Nu ligger de här hos mig i en kartong, jag har ingen möjlighet att ta ut Pärlan och få dem imonterade! Lite kuriosa, i fredags firade Pärlan jag 28-års jubileum. Den 15 maj 1981 blev Pärlan min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har äntligen köpt mig en ny laptop
![]() Efter lång tids fundering och irritation på den jag har idag så blev det till slut en ny. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har inte köpt ännu men lilla gubben har handlat så nu har jag lika mycket tillgodo... rätt ska ju vara rätt
![]() blir mycket fint för 60 000kr... undrar vad jag ska spendera dom på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Här sitter man och funderar på om man ska beställa tygetiketter från Mera märken. Blir aldrig riktigt nöjd med hur det ser ut när man broderar på maskin.. så smått, så många tråd att klippa bort, och att göra det på många.. nej tack. (dockkläder ju, måttet ska ju va minimalt, hehe, typ 1,5x2 cm)
EDIT: om jag satt på 60 papp så skulle jag ta och resa till Japan, någonting jag alltid velat göra, men aldrig kan spara till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:01.