![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag väntar också på min pingla ännu och hoppas den kommer i morgon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nej men hjälp! Just som jag skulle lägga över bilder från kameran till datorn så behagar den att lägga av!!! Hoppas att det går att fixa inom snar tid annars får min mottagare ta ett foto och lägga in.
Gördis |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har fortfarande inte fått någon pingla
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
pinglor på vift
Snacka om Snigelpost! Nästa gång tar vi helt enkelt och mailar paketet!
![]() Stinab1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Till en av er som har efterlyst sin pingla (men jag säger inte vem...): Lugn, den är på väg! Skickades i måndags. Lite konstigt att den inte kommit fram än, men tydligen har fler än min hamnat i den långsamma säcken.
Jag väntar med att lägga ut min bild tills jag vet att den har kommit fram! /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Annars...
... är det så himla kul att se fotona som lagts ut hittills!
Alla är olika, och jättefina var och en på sitt sätt. Ser fram emot resten av fotona. /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ännu ingen pingla till Åland, men ibland tar posten hit omvägen via Lund i stället och då tar det tiiiiid! Jag väntar. Jag har inte heller hört något om min mottagare har fått sin pingla av mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:23.