![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Törs nog inte säga vilket bröd det är för då får man väl en stämmning på halsen haha
En ledtråd är att jag Längtar inte att äta det igen haha |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
|
Citat:
Det vore väl lagom oskyldigt...? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Vi bor inte i USA så det är nog lugnt att säga märket! Såvida det inte är emot forumets regler, förstås.
Det finns mängder av konsumentsajter där man fritt diskuterar sådana här saker. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Ok, min ledtråd var ju att jag inte längtar till att äta det igen. Således är det Pågens Längtan som vägrar dö.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Och jag som gissade på typ skogaholms limpa
![]() Ja nu kom jag på en grej. Polarkraft extrem hade jag problem med tidigare. Jag köpte dessa bara för att de hade mkt låg kaloriandel när jag bantade.. men de var hopplösa under somrar när det kan vara riktigt varmt och kvavt, ibland kan de riktigt RUTTNA! Efter 2 dagar knappt! Inte mögel utan riktigt ruttet lukt! Ibland båda i kombination. Rötmånad kan man väl säga!Kanske beror på att det är "Polarfryst" och kan ha högt fuktighet i påsen vid frakten (=upptiningen) och i kombination med grovt bröd kanske det blir bra klimat för förruttnelse? haha! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ha ha du behöver inte allmänbilda dig på den... hoppa över den bullen
![]() |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:34.

Hybrid-visning