![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej Bibbi
Jag har en fungerande dator till Artista. Jag har en gammal dongel men det hela fungerar utmärkt att föra över broderier från dator till maskin Jag har versionen V3.01 Anne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Då så
![]() Maila mig, så jag får din adress. Tror jag måste bränna en skiva för det är för stort att skicka. Efter uppgradering kommer du att brodera ungefär 20% snabbare ![]() och det bästa av allt är att du kan reglera broderhastighet. Om jag minns rätt behövs en drivrutin också. Den finns på min skiva så det ordnar sig. Jag reserverar mig för hur det fungerar om du har Windows vista. Själv har jag XP. Vad har du för program och för över broderier med? /Bibbi . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Oj tack så mycket och jag mailar dig
Jag har Windows 2000 i min dator och Embroidery Software Uppgrade verson 3 ligger i datorn Anne |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har mailat dig
Anne |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:35.