![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler |
|
|
|
#1 |
|
|
Tack, då litar jag på det!
Fast det gjorde "j----t" ont igår när jag var utan "mitt stöd i livet" några minuter! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Stackars dig Aina!
Jag hoppas att du snart är av med din klump och inte behöver någon mer. Krya på dig kramar från mig |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Nu HAR det gått en vecka. Nedräkning pågår.
![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Ja, nu är det nedräkning! Idag kom återbesökstiden, måndag den 25/5 ska jag dit. Men ingen tid för avgipsning eller röntgen, endast läkarbesök! Men jag är less på det här,,, rastlös och jag har långtråkigt |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Jag har Googlat lite ang läkningstid på båtbenet!
Det är inte direkt någon munter läsning!! 3 - 6 månader med gips!!?? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Nää Aina. Tycker så synd om dig kram Bibbi
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Jag ska inte "ta ut något elände" i förskott,, men jag behövde "klaga lite"!Trots allt försöker jag hålla humöret uppe, och att vara positiv. Aina |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
|
Citat:
Nja. där med 6 månader är avsett för operation o skruva eller förflyttas sig till rätt plats, så måste det 6 månader med gips. Med 2-3 månader är avsett för läkning själv (vid sprickan). Mkt försiktigt där handen med gips. Inte bära, inte vrida, inte röra sig. --- Låt det vara och vila ut i 2-3 månader. Om man bar eller så använde för mkt med skadade handen, så förvärrat framför tiden efter det. Förblivande skada. När det är läkt ordentligt, då kan man öva o så. Tom smärtor kan varva till ett år. //skötare |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Nu är det inte en spricka, utan en fraktur!
Det tar längre tid att läka än en spricka, så jag är inställd på att gå gipsad i flera månader! |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:57.

Ja, nu är det nedräkning!
Jag ska inte "ta ut något elände" i förskott,, men jag behövde "klaga lite"!
Hybrid-visning