![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag kommer skicka version två eftersom de smala banden ställde till det för mig i version ett.
Ettan är dock yngsta dottern mycket förtjust i. Hon har en påsktupp gjord på dagis i den och går runt och säger: "min qu" (=min kuckeliku). Idag hade "qu" tydligen bajsat i minstingens blöja ![]() Rebecka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
väntande pingla
min har lega klar någon tid. Väntar på att få hoppa ner i lådan för vidare befodran till sin nya ägare. Komplett med extra liten sak...Väntar med spänning på MITT paket!
Stinab1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu är min pingla med tillbehör sydd och packad, färdig för att postas. Det är spännande att vänta på brev senare i veckan och på att få se alla alster av andra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sådär ja, nu har jag nyss varit och postat min lilla pingla med innehåll. Lådan töms imorgon.
Hoppas att den kommer fram nu då! ![]() Väntar spänt på min.. /Jossie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() tar det tills brevlådan tömmes utaför hos mej, nu på måndag fm. Lade Pinglan i ett kuvert och stoppade henne i lådan igårkväll, så hon säkert kommer att vara på väg norröver idag.
Pinglan var kul att sy, finns ju hur många varianter som helst. Jättespännande att "svappa". Kram fr Eva(mollan} |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Pinglan är lagd på lådan och borde påbörja sin resa söderut ikväll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
En Pingla har
anlänt till mej idag! Jag är jätteglad den kunde inte passat mej bättre.Den ÄÄÄR jag. Tack snälla Gerd!
Och den lilla Pinglan är helt bedårande också. Tack Tack Kram fr Eva ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Min pingla är också på väg!
Ser fram emot alla foton senare i veckan! /Merja |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Eva
Vad glad jag blir att du gillade min pingla och den lilla pinglan. Var så orolig att färgen inte skulle vara stark nog. Kram från Gerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Hej monica din pingla kom fram till mig idag. Tack så mycket för den fina pinglan.
ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:44.