![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#3 |
|
Hej!
Ja, jag tänkte att när man loggar in på sysidan så kommer man ju till startsidan. På sidan av startsidan kunde man ha ikoner som blinkar om någon svart mig i gästboken, forumet, mejl eller kanske ny kompis i commynityt och en knapp som uppdaterar hemsidan hela tiden som man själv klickar på och uppdaterar. När man klickar på den blinkande ikonen kommer man till sin gästbok där personen svarat mig. När jag sedan ska svara henne så finns det knappar under texten hon skrivit: svara - historik - radera. Där i historiken kan man klicka om man glömt vad vi pratade om och då kommer man till en sammanfattning av mårat samtal. =) De skulle även vara kul att ha en kompislista. Där man lägger personerna som man börjart prata med och lära känna så att det bara är att gå till kompislistan och klicka på personens namn när man ska skriva till personen. Då kommer man till personens egen sida. Kan vara skönt om man har många i gästboken och inte vill sitta och kolla igenom flera sidor i gästboken för att hitta personen. ![]() Förstår du vad jag menar? -Helen |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:01.