![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Har inte varit nån stans men mina föräldrar var i Edinburgh.
Där har du militär Tato om du gillar det. Enligt dom så var det dom visar på tv inget mot verkligheten. Dom älskade verkligen staden o omkring o skulle åka dit igen men ödet ville annorlunda. Tror att var du än åker så kommer det bli en underbar upplevelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag har inte varit i Glasgow, men Edinburgh är en underbar stad, vacker och med många kulturarrangemang på sommaren. Fin natur och många fina strövområden och trädgårdar i bergen nordväst om stan.
Mvh |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har varit i båda, gillar båda, men skulle hellre åka tillbaka till Edinburgh än Glasgow, i alla fall på sommaren så Edinburgh är lite "grönare", i alla fall i stadskärnan. Edinburgh är lite modernare, så det är ju en smaksak vad man föredrar. Vintertid skulle jag kanske valt Glasgow för att utforska det lite mer. Ska vara ett härligt pub/bar-liv i Glasgow...
Edinburgh tattoo är i augusti har jag för mig, så det är inget som pågår hela tiden. Just den veckan är det extra festligt i Edinburgh. Jag åkte buss och prmenerade i Edinburgh, och promenerade i Glasgow. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack alla för svaren.
![]() Låter som det är trevliga städer bägge två så får nog sätta mig och läsa på lite samt kolla vilket som är billigast att flyga till. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:07.