![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag, som aldrig har sytt en korsett och för tillfället håller på att ladda mentalt för att sätta igång, skulle uppskatta länkar till YouTube om det finns något bra där. Det är bra med text och fotografier som på vanliga websidor men filmsnuttar är ibland oslagbara som hjälp. Jag har ännu inte hittat något på YouTube men ni som har varit med ett tag kanske har några bra tips.
![]() När mitt köpstopp är över så ska jag sätta igång. Rent tekniskt skulle jag kunna komma undan med att sy en korsett för jag har fint tyg och skulle bara behöva köpa tillbehör ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag fortsätter att tjata om film... Jag köpte den här DVDn http://www.venacavadesign.co.uk/Prod..._VideoDVD.html
och den hjälpte mig att förstå lite mer än vad jag gjorde innan. Den är lite amatörmässigt filmad och har problem med ljussättningen för man ser inte alla detaljer som pekas ut men jag tycker ändå att den är värd att nämnas som "utbildningshjälp" eller något i en FAQ. Observera att den är kodad för region 1 så man måste ha en DVD-spelare som klarar att visa region 1-kodade filmer. Jag har inte tagit mig igenom Linda Sparks bok i alla detaljer ännu men jag tror att det mesta som sägs i filmen täcks av Linda Sparks bok men jag tyckte att det var lättare att ta åt sig innehållet i filmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad hände sen ....??
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:23.