![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hejsan, jag hoppas få hjälp här inne av stickkunniga, eller framförallt av någon som är bra på att översätta.
Jag har själv kommit en bit i översättningen, men sen kommer tummen och resten och det är där det kör ihop sig. ![]() Hoppas någon kan hjälpa mig med detta mönster. http://janelleknit.blogspot.com/2009...e-pattern.html Har varit inne på sticka meras sida och drops ordlista men får inte ihop det ändå. Tack snälla snälla i förskott till den underbara människa/or som hjälper mig! Mvh Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad är det du undrar över ?
m1 = make 1 = lägg upp 1 m på höger sticka |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hejsan,
ja det var det och sen på runda 4 på tummen kommer det en förkortning till och det är sm, den vet jag inte hellre vad det är. Tack för hjälpen Flia ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
sm = slip marker = lyft markören (tycker det ser ut som att du ska vidare till nån annan markör...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag får tacka så mycket för all hjälp.
Stöter jag på några andra problem skriver jag här igen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Du är välkommen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:17.