![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Bibbi har inte bara sytillbehör utan även datatillbehör. Bibbi vet vad jag menar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Även jag instämmer i alla lovord - en riktig klippa vad det gäller sybehör :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kan inte annat än falla in i den allmänna lovsången
![]() Beställde i Söndags och hade grejerna idag! Aldrig upplevt så snabb leverans! Dessutom hjälper Bibbi mig att få tag i ett band som jag letat efter ett tag och på det dessutom en trevlig mailkontakt. Bara en massa plus från mig ![]() /L |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack, tack ,tack men nu får ni "stilla er" lite.
Kan ju gå och bli märkvärdig ju ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag hissar mer än gärna Bibbis textil. Jag beställde just obscent mycket sybehör (har lite sybehörs-porrbilder i mitt album). Tråden hon säljer är fruktansvärt billig och bra. Jag beställde nu senast hela färgskalan (120st 1000-metersrullar) och känner mig numer jätterik. Tänk att kunna välja exakt nyans bara sådär.
Tacktack, Bibbi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Allt Guld och tusen rosor till Bibi.
Jag har handlat sybehör i många år både i affärer, via nätet och hos grossister men ingenstans har jag fått så snabbt, billigt och bra material. Jag beställde också en "Hemlig låda" och allt i den var sådant som jag verkligen kommer att få användning för. Vilken tur att Bibi finns, nu slipper jag åka iväg någonstans för att handla sybehör m.m. tänk vad mycket tid och pengar jag sparar. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:10.