![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har inte köpt något tyg eller liknande men jag köpte lite scrapbookingpapper häromdagen, jag kompletterade med papper ur en serie jag köpt tidigare och så impulshandlade jag ett annat papper bara för jag tyckte om det så mycket. Egentligen har jag infört köpstopp
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har beställt två rullar silvrig glittertråd till min dotters klänning. Som tur är betalar hon dom annars hade jag fått stanna hemma från symässan.Man villju helst dit och inspireras även om man inte kan handla.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Nu är min bilförsäkring "omgjord" till Veteran-försäkring! Pärlan har ju uppnått den aktingsvärda åldern av 30 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag fick ett underbart brev från min reservmamma i dag, innehållande 1000 kr så jag skal handla upp alla kronor på mässan på lördag. Yabadabadooo !!!
Hon är världens bästa och raraste kvinna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har beställt en hel hög med pärlor och smyckes tillbehör idag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:48.