![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag IE 6.0 på jobbet och IE 7.0 hemma.
(Nielsen dök nu när jag skulle skriva här...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag använder firefox men har bara fått upp undersökningen en gång, så det borde inte ha med det att göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tror inte att det har med webbläsaren att göra. Jag har Explorer och var som sagt ofta uppvaktad av Nielsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag kör Firefox och har bara fått upp rutan en gång, när jag sett andra klaga sedan "länge", och tror faktiskt att det var när jag körde för en gåmgs skull körde IE på jobbet (mja, mjo, det kan bli ett och annat snabbt Syside-besök på arbetstid...).
Nog tycker jag att det verkar som IE-användarna är mer "utsatta". |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
håller med, är också less på den där undersökningen, dock rensar jag min dator från cookies osv, så jag får nog skylla mig själv.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag sitter som ett stort frågetecken?? vad pratar ni om förnågot, jag har aldrig fått upp något sådant som ni säger. Och jag har använt både firefox oxh IE.
ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nämen, vilket mysterium det här verkar vara!
Det vore ju trevligare om man bara behövde svara en gång på undersökningen - å så blir en del av oss nästintill trakasserade och någon har inte sett undersökningen alls! Knasigt! Jag är iaf trött på de där rutorna nu... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag har bara sett det 1 ggn och svarat på frågor och sen inte mer.
Jag använder Google Chrome som webbläsare. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag fick upp den en gång när jag var ny på sidan i Nov-07. Då svarade jag på den och sen har den bara dykt upp en gång till när jag bytade dator i höstas. Då klickade jag bort den. Sen dess har jag inte sett till den. Kör med firefox. Är automatiskt inloggad direkt numera sen jag fick rätt på mina cookies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:03.