![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
admin
|
Behöver du logga in på Sysidan vid varje besök?
Har du mer än en dator du kör från - tex jobbet/hemma? Blir det likadant på båda? Andra program såsom antivirusprogram, antireklamprogram, brandväggar (egna och företagets) kan också lägga sig i detta och spärra cookies. http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=16660 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Råkar ut för samma problem på vår andra dator som kör annat OS och webbläsare - även annan utgåva av NIS. Hemma finns även hårdvarubrandvägg av annat fabrikat än på jobbet. Problemet verkar alltså kvarstå oavsett konfiguration av hårdvara och mjukvara. Är du helt säker på att problemet ligger hos användaren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har också irriterats av denna Nielsen
![]() Jag har sysidan som startsida och inloggningen på. Hoppas verkligen att jag har blivit av med eländet för gott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag har fått upp den en gång och aldrig mer? Har det med Firefox att göra för nu kör jag IE.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag IE 6.0 på jobbet och IE 7.0 hemma.
(Nielsen dök nu när jag skulle skriva här...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag använder firefox men har bara fått upp undersökningen en gång, så det borde inte ha med det att göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag tror inte att det har med webbläsaren att göra. Jag har Explorer och var som sagt ofta uppvaktad av Nielsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:51.