![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Inte mig emot Elisabeth. Ta hand om handen i stället,jag har haft ständig värk i snart 20 år så jag vet att det inte är lätt.
Kram |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Helt OK! Jag väntar in er innan jag swappar. Det här ska vara roligt, och inte något man blir stressad över. Sy i lugn och ro. Lite nyfiken bara: Hur många block gör ni? Kram från Helena
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag tänkte mig någonstans mellan 4 - 10 så vi får väl se.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Mina åker i väg med posten i dag.
![]() Hoppas dom kommer till dig Helena i morgon. Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Samma här. Jag har velat mellan olika motiv men kör nog med samma rakt över nu. Såg föressten två pyttesmå snödroppar i mitt land i går. Gömda i en liten snögrotta. Jag har belysning där så dom har det varmt och gott i sin lilla håla. Men de två små gjorde att det spred sig ett leénde i hela kroppen på mig. Våren är snart här ![]() /Elisabeth |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jättespännande!
Jag ska skynda mig hem till min brevlåda i morgon! Med lite tur kanske ni får returen innan helgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Idag kom post från Nina.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag kom inte iväg till någon brevlåda i går så mina kommer till dig på måndag. Men en fråga innan jag skickar iväg dom. Hur många är det som swapar?
Antalet är avgörande för hur många block jag ska skicka till dig. /ElisabethS |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
påsk, quiltning, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:52.